piątek, 3 stycznia 2014

Tini - wywiad z magazynu Grazia

Pisałam już posty o nowej sesji Tini we włoskim czasopiśmie Grazia.
Grudniowe czasopismo zawierało zdjęcia z sesji oraz wywiad z gwiazdą okładki. 
Nasza Martina udzieliła wywiadu na temat miłości, która łączy ją i Petera. Opowiedziała, co
myśli o swoim związku i jak odbiera go jej rodzina. Zobaczcie. ♥


Martina Stoessel - sukces i miłość: 
,,Najlepszą rzeczą było spotkanie Petera.".



,, Najlepszą rzeczą, która mi się przydarzyła było spotkanie z Peterem. Darzy mnie miłością, służy pomocą i doradza mi. Jest dla mnie wielkim wsparciem. Posiada duże doświadczenie i wie jak ze mną rozmawiać. Myślę, że wszystko co mi przekazuje zawiera jego miłość. Potrafi nawet, ujarzmić moją niespożytą energię."


,, Moi rodzice go kochają. Nasz związek jest doskonały. Peter bardzo dobrze dogaduje się z dziadkami i rodzicami. Często nas odwiedza."


,, Dzieje się ze mną coś takiego, że gdy budzę się, to pierwsze co robię to myślę o nim."


I jak podoba Wam się wywiad?
Moim zdaniem, jest po prostu jak najbardziej szczery i piękny. ♥ ♥ ♥
Fajnie, że Tini w końcu jest szczęśliwa.
              / Martina ♥

1 komentarz: