sobota, 4 stycznia 2014

Martina Stoessel - sesja i wywiad dla magazynu Gente

Właściwie, to już troszeczkę czasu minęło od sesji Tini do magazynu Gente, 
ale postanowiłam wstawić zdjęcia z tej sesji, ponieważ są piękne i wyjątkowe. ♥
Martina na niektórych zdjęciach pozowała ze swoją mamą - Marianą. 
W gazecie ukazał się również wywiad z młoda gwiazdą. ♥


Jak patrzysz na sławę jako szesnastolatka?
,, Czasami w ogóle nie rozumiem co się ze mną dzieje. Nie dociera do mnie, że jestem sławna, że mam tylu fanów. ,,Violetta" nauczyła mnie pewności na scenie, tego jak się na niej poruszać, w jaki sposób rozmawiać z publicznością. Jestem również bardzo uważna na świat show-biznesu."


Od kogo się uczysz?
,, Uczę się od artystów na całym świecie. Czasem rozmawiam z Panchim, czyli moim nauczycielem od śpiewu. Moich idoli poznaję również przez filmy, które dosyć często oglądam. Dzięki nim mogę widzieć jak zachowują się w świecie show-biznesu i zobaczyć jak sama mam się w nim poruszać. Ale najważniejszy jest kontakt z ludźmi, których określa się jako artystów."


Czy myślisz już o następnych krokach w swojej karierze?
,, Moi rodzice powiedzieli mi, że cokolwiek się stanie, ,,Violetta" jest tylko momentem w mojej karierze. Ta rola nie będzie towarzyszyć mi podczas mojej całej kariery, bo w końcu nastąpi jej koniec. Wtedy będę musiała skupić się na czymś innym. Natomiast dziś obiecuję, że chcę być piosenkarką. Moim następnym marzeniem jest nagrać własny album z piosenkami."


Co zachęca Cię do komponowania?
,, Na komponowanie przychodzi zawsze odpowiedni czas. Nie można ustalić sobie, kiedy i co będziemy komponować. Tak jak doradzał mi tata, trzeba pisać o wszystkim co się czuje. To w czas uczuć znajduje się odpowiednie inspiracje i właśnie wtedy powstają piosenki. To jest bardzo dobra rada, ponieważ wtedy nigdy nie zapomina się o tym co przeżyliśmy w życiu i jakie uczucia temu towarzyszyły."


Jakie jeszcze porady daje Ci twój tata?
,, Daje mi dużo porad. Powiedział mi również, że mam żyć rzeczywistością. Życzył mi, żeby woda sodowa nie uderzyła mi do głowy. Alejandro pisze książkę o moim życiu. Mówi w niej o wartości marzeń i o życiu super-gwiazdy, która jest zwykłą nastolatką.Chce opowiedzieć w niej jaka jestem naprawdę, poza życiem w ,,Violettcie" i show-biznesie."


Jaka jest Twoja rodzina?
,, Mama to moja bezwarunkowa towarzyszka. Tata jest moim doradcą. A mój brat - Fran jest moim najlepszym przyjacielem oraz powiernikiem. Wiem, że z nimi zawsze jestem bezpieczna, wiem, że zawsze mogę liczyć na ich pomoc. Bez nich nie byłabym tym kim jestem. Ich miłość jest nie ma końca."


A co powiesz o swojej największej miłości?
,, Peter daje mi bezpieczeństwo. Bardzo wiele mnie uczy i daje mądre porady, ponieważ w swoim życiu sam doświadczał czegoś podobnego, co ja doświadczam teraz. Jest również zabawny i bardzo słodki."


I jak Wam się podoba sesja i wywiad?
Mi bardzo, szczególnie podobają mi się zdjęcia Tini i Mariany. ♥ ♥ ♥
Co sądzicie o wypowiedziach naszej gwiazdki? 
          / Martina ♥.

1 komentarz:

  1. Sesja jest po prostu ,,awwwww" ♥
    A wywiad piękny i jak najbardziej szczery :)
    Macie wspaniałego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń