niedziela, 5 stycznia 2014

Co słychać u ... ? Valentina Frione

Valentina Frione


Valentina Frione jest z pochodzenia Argentynką. Do obsady serialu dołączyła w drugim sezonie. Gra tam Jackie - nauczycielkę tańca w Studio On Beat. Jest również siostrzenicą Antonio (właściciela Studio).  Śliczna, złośliwa, ale z ogromnym talentem, wymagająca i świetnie wykształcona - to główne cechy Jackie. 
A jaka jest na prawdę?


Oto wywiad z serialową Jackie:

Jaka była Twoja reakcja, kiedy dowiedziałaś się, że dostałaś rolę w serialu ,,Violetta"?
,, To było fantastyczne! Rozmawiałam z moją mamą, kiedy dostałam telefon. Powiedziałam: ,,Poczekaj chwilę, dzwonią z Disneya.". Słyszała całą rozmowę, a kiedy się rozłączyłam, ona już krzyczała z podekscytowania. Oczywiście płakałam ze szczęścia. Moje marzenia się spełniły."

Jak przygotowywałaś się do roli?
,, Wyobrażałam sobie życie Jackie i próbowałam zrozumieć, jaka jest i dlaczego tak postępuje, oczywiście bez osądzania jej. Jackie często jest wycofana i zrobi wszystko, żeby osiągnąć swój cel. Widzowie poznają ją jako pewną siebie i zdeterminowaną kobietę, ale w głębi serca skrywa potrzebę miłości."

Jak opisałabyś swoją postać?
,, Silna, zdeterminowana, pewna siebie. W środku wrażliwa i chociaż to ukrywa, ma ogromne serce. Ponieważ nie mogła poświęcić się dla tego, co kocha najbardziej - dla tańca - stała się silna i stworzyła w sobie mechanizm obronny. Czasem manipuluje ludźmi, żeby osiągnąć swój cel."

Jak Ci się układa z resztą obsady?
,, Lepiej być nie może! Byli już zgraną paczką, ale powitali mnie z otwartymi ramionami. Pracujemy w bardzo dobrej atmosferze." 

Jesteś podobna do postaci, którą grasz?
,, Nie bardzo. Jackie jest bardzo pewna siebie, czasem niemiła i może ranić innych swoim zachowaniem. Jestem bardziej wycofana i zawsze traktuję ludzi z szacunkiem."

Spędzasz czas po pracy z innymi aktorami?
,, Wyszłam z nimi tylko kilka razy, ale cała obsada jest bardzo zgrana na planie i poza nim."

Kto Cię inspiruje?
,, Wielu ludzi. Na przykład moja mama. Jeśli chodzi o aktorstwo, to Meryl Streep - uwielbiam jej wszechstronność."

Trudno pogodzić życie prywatne z zawodowym?
,, Wcale. Rodzina i przyjaciele mnie wspierają, a ja szanuję to, co robię."

Jak to jest pracować z aktorami z całego świata?
,, Jestem dumna, że mogę być z takimi ludźmi. Zawodowo i osobiście."

Czego fani Disney Channel mogą się spodziewać po serialu ,,Violetta"?
,, Mam nadzieję, że drugi sezon naprawdę spodoba się fanom.Czeka ich wiele niespodzianek, aż do 80 odcinka! To jest naprawdę świetny serial. Sama nie mogę się doczekać każdego odcinka w telewizji."




A Wy jaką macie opinię na temat Jackie, a jaką na temat grającej ją aktorki?
Ja lubię Jackie, podoba mi się jak tańczy, a Valentine lubię jeszcze bardziej. ♥
           / Martina ♥.

1 komentarz:

  1. Jackie jest fajna, tylko robi troszkę zamieszania, po przyjściu do Studia ;)
    Natomiast Valentina jest fajną aktorką podoba mi się jej nastawienie do życia i wygląd *.*
    Bardzo fajny wywiad ♥

    OdpowiedzUsuń